Easily amused somedays....  

aflower2c 45F  
5113 posts
10/12/2018 8:51 am
Easily amused somedays....

Ya, I will admit that after a long day I can be easily amused by simple stuffs in life.
Including laughing at the thumbnail pic of this shot!

Ok ya it looks like one of those bad penis pics where the peen is floating in the shot to make it look bigger than it is.

I work in construction and you a sense of humor to survive the week.
Somedays all you can do is blink and look at your operator like wtf dood.
Other days you have to be quick on your feet to keep on top of the dog pile so you don't become a target. Lol.

I in of some really good conversation and a great date. Because no matter how light you make your day, some days it really does get a bit gloomy and lonely. Standing in a room full of people yet alone in your thoughts.

Hot sex thoughts tend to sneak around in the background, reminding the ladybits that they some attention. Craving penetration and warm hands, that longing to feel desired....

Gotta go,
The truck driver finally showed to move the machine.

Now craving sex... ladyboner will be pesky today.
Lol

Little miss flower

Written from a small city middle of no where kink thinkin kinda gal.


aflower2c 45F  
12941 posts
10/12/2018 8:51 am

Kink time anyone?

Little miss flower

Written from a small city middle of no where kink thinkin kinda gal.


benard69 63M/63F  
4108 posts
10/12/2018 8:56 am

Looks like some Lady Wood in that pic! Enjoy the Day and be Safe!


aflower2c replies on 10/12/2018 8:58 am:
Lol ya... I bust out laughing when I seen the lic.

Keppel37 50M
3467 posts
10/12/2018 9:05 am

Kink time is alllll the time

Mxxx


jonnyaz20 24M
3 posts
10/12/2018 9:06 am

hng


BiggLala 47F  
25503 posts
10/12/2018 9:09 am

Haha, she said 'peen'. That cracks me up every time.
I amuse myself daily.

Is that the leg on the base of the chair or are you just happy to see me?

Need a way to message ALL members?...click the following link for helpful instructions in setting up a private messaging blog post: Build your own Private Postbox Receive Readable Messages and Reply.


aflower2c replies on 10/12/2018 9:23 am:
Apparently I was quite happy after work, my chair sprung a boner. Lol

maybejustrex4 52M  
2470 posts
10/12/2018 9:10 am

lol excellent...all the best for a satisfying weekend!


Paulxx001 61M
6707 posts
10/12/2018 9:12 am

Well.... How am I gonna help from here? I could tell you a joke... So these two guys walk into a bar and spot a good looking woman sitting by herself in the corner... Ugh... Never mind... I'll send you a dic pic. That'll get you to laugh... L8r

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
She asked me a question.Handcuffs Or Silk Scarves


aflower2c replies on 10/12/2018 9:28 am:
Lol!

Wonder167 52F  
2204 posts
10/12/2018 9:27 am

Have a wonderful day and kick some ass....Lady boner lol

Life is like a camera. Focus on what's important.
Capture the good times.
Develop from the negatives and if things don't work out,
Take another shot!


aflower2c replies on 10/12/2018 10:30 am:
The weather is great today!
Bit mucky for the low bed though. Lol

littleboybluandU 47M
17 posts
10/12/2018 9:31 am

Lady boner! I am still laughing out loud brilliant ill use that one


aflower2c replies on 10/12/2018 10:08 am:
I also use ladywood and ladybits,

Platosgames 97M  
3182 posts
10/12/2018 2:06 pm

You have a well hung chair.

" I refuse to belong to any organization that would accept me as a member" Groucho Marx


proteus_2a 53M
6418 posts
10/13/2018 11:44 am

Certainly a diversion from the run-of-the -mill selfies of the premises
Take care of your ladywood gorgeous

Cheers - P


Become a member to create a blog